نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3014
-
الف
+

ناگفته های بازیگر سریال های تاریخی تلویزیون آی فیلم2

«فخرالدین صدیق شریف» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران از دلایل غیبت خود در سینما سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «فخرالدین صدیق شریف» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 چندی قبل شاهد نقش آفرینی وی در سریال «ولایت عشق» بودند، از دلایل کم کاری خود در سینما سخن گفت.

 «فخرالدین صدیق شریف» گفت: کم کار شده ام زیرا پیشنهادی نیست، برخی پیشنهادات هم آنقدر کوتاه و کوچک هستند که نمی‌خواهم کارنامه کاری خود را با حضور در آن‌ها خراب کنم.

وی با بیان اینکه اندازه و مقدار نقش برایش مهم نیست، افزود: نقش‌های کوچک اما تاثیرگذار و سخت را دوست دارم اما وقتی نقش در حد رفت و آمد مقابل کمره باشد و من را به هیچ چالشی نکشاند چرا باید آن را قبول کنم. 

 «فخرالدین صدیق شریف» درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری به میزان گفت: هم اکنون چند پروژه به من پیشنهاد شده اما مصروف بررسی آن‌ها بوده و هنوز هیچکدام را قبول نکرده ام. این روزها بیشتر زمانم را با کتاب خواندن می گذرانم و ترجیح می‌دهم به جای پر کار بودن، خوب بازی کنم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: آخرین بار در سریال «بوی باران» ایفای نقش کردم که خوشبختانه با استقبال مردم روبرو شد و خودم هم از حضور در آن راضی هستم.

«فخرالدین صدیق شریف» زاده ۲۱ اسد(مرداد) ۱۳۳۴ خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران و مترجم است.

وی فعالیت خود را در تیاتر در سال ۱۳۵۰ خورشیدی و در سینما در سال ۱۳۶۷ خورشیدی آغاز کرده‌ است.

سریال های «ملکوت» ، «در چشم باد» ، «ولایت عشق» ، «مریم مقدس» ، «پهلوانان نمی میرند» و فلم سینمایی «ابراهیم خلیل الله» و «اخراجی ها» پیش تر با بازی صدیق شریف از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر